Ice Frog’un hafta başında belirttiği gibi 6.85 yeni hero ve yeni oynanış mekaniği getirmeyecekti. Bu yeni güncelleme ile Dota 2 herolarına denge sağlanmaya çalışıldı ve metada değişiklikler oldu. 6.84’te görmekten sıkıldığımız Leshrac, Gyrocopter, Techies ve Queen of Pain belli oranlarda nerflendi. Değişikliklere bir göz atalım.

Genel Değişiklikler
Purge (arındırma) artık çağırılan birimlere ekstra hasar vermeyecek.
 Siege Creep’ler (katapultlar) normal creep’ler gibi skillerden etkilenecek. (mesela artık Midas atılabilir).
Siege Creep’ler artık %80 büyü hasarına bağışıklar.

Ancient Kamplarındaki değişiklikler;

   Ancient Thunderhide yeni yeteneği War Drums Aura ile; +15 Atak hızı ve +%15 hasara sahip.

 Ancient Black Drake yeni yeteneği Dragonhide Aura ile; istiflenebilir +2 Armor Aura’ya sahip.

Ancient Dragon kamplarının Armor’u 2 azaltıldı.

Genel değişikliklere ek olarak Nethertoxin, Tidebringer, Essence Aura, Hunter in the Night, Poison Sting ve bazı neutral’ların pasif skilleri break etkisine duyarsız hale getirildi.

Kahraman Değişiklikleri

   Abaddon

  • Mist Coil yeteneğinin bekleme süresi 5’ten 4.5’e düşürüldü.
  • Aghanim Scepter ile ultisinin hasar yansıtma oranı %35’ten %50’ye çıkarıldı.

  Alchemist

  • Acid Spray hasarı 12/16/20/24 ‘ten  15/20/25/30 ‘a çıkarıldı.
  • Greevils Greed ile Bounty Rune’dan aldığı ekstra gold 4x’ten 5x’e çıkarıldı.

  Ancient Apparition

  • Cold Feet yeteneğinin kullanım mesafesi 700’den 700/800/900/1000’e çıkarıldı.

   Anti Mage

  • Blink mesafesi 1000/1075/1150/1150’den 925/1000/1075/1150 olarak yeniden düzenlendi.
  • Mana Void stun’ı 0.1/0.2/0.3’ten 0.15’e sabitlendi.

  Bane

  • Enfeeble bekleme süresi 10’dan 8’e düşürüldü.
  • Brain Sap mana gereksinimi 100/125/150/175’ten 70/100/130/160’a düşürüldü.
  • Friend’s Grip’in görümez kahramanlarda hedef belirlemesi düzeltildi.

  Batrider

  • Flamebreak sürekli hasarı 50’den 25/30/35/40’a düşürüldü.
  • Flamebreak sürekli hasar süresi 1/2/3/4’ten 3/4/5/6’ya çıkarıldı.
  •  Aghanim’s Scepter eklendi; Ultinin çektiği düşmanın 400 mesafe yakınındaki diğer kahramanlar da ultiye yakalanacak. İkinci hedef ilk hedefe bağlı olacak ve saniyede 100 hasar verecek.

  Bloodseeker

  • Thirst etkisinde yürüme hızı %100>%25’ten %75>%25’e düşürüldü.
  • Bloodrage can çalma oranı %25’ten %19/21/23/25’e düşürüldü.

  Bounty Hunter

  • Track artık hedefin çevresini göstermeyecek.
  • Track’ten gelen ekstra gold’lar artık dost kahramanlara 50/100/150 yerine 40/80/120 olarak gelecek.

   Brewmaster

  • Ultisinde yapılan değişikliklerle, Primal Split Storm’un Dispel Magic etki alanı 200’den 600’e çıkarıldı.
  • Dispel Magic’in bekleme süresi 8’den 6’ya düşürüldü.
  • Primal Split Earth’de ise Hurl Boulder bekleme süresi 7’den 5’e düşürüldü.

   Bristleback

  • Quill Spray pasif yeteneğinin hasar eşiği 250’den 230’a düşürüldü.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Önceki İçerikCloud9 İmzalı T-Shirt Hediye!
Sonraki İçerikWorld of Tanks Blitz Turnuvası Rise of Continents Başladı
Minik elleriyle Windows 95'te açtığı Urban Chaos adlı oyunla oyun dünyasına giriş yaptı. Play Station'un başından kalkmadı. Tekken serisinin hayranı oldu. Ardından internet kafelerde Age of Empires, Counter Strike 1.5 oynarken buldu kendini. Half Life oynarken hayatı sorguladı. Red Alert, Generals derken kendisini strateji oyunlarının içinde buldu. Tabii ki Sims serilerinin hepsini oynadı. Maid çağırıp sinsi tuzaklar kurdu. Ortaokulda Knight Online oynadı. Sonra MMORPG baş yapıtı WoW'a geçti. Diablo 3, Warcraft derken erkek arkadaşı Dota 2 Beta Key hediye etti. O günden beri Dota 2 oynuyor. Dota 2 kadın takımının kaptanı.