Overwatch’ta yeni bir güncelleme gelişme aşamasında ve bu güncellemeyi PTR’da deneyimleyebilirsiniz. İşte bu yama hakkındaki detaylar.

Eğer PTR’da herhangi bir hata ile karşılaşırsanız, lütfen bu sorunları PTR Hata Raporu forumu üzerinden bildirin, bu Blizzard için olumlu bir dönüş olacaktır.

YAMADA GÖZE ÇARPAN DEĞİŞİKLİKLER

Yeni Özellik: Sunucu Arama

Bugünden itibaren, her oyuncu kendilerine özel, eşsiz bir Overwatch deneyimi yaratıp bunu, arkadaşlarıyla, takım oyuncularıyla ya da tüm dünyayla paylaşabilirler.

Overwatch’ın Özel Oyun Modu’nun bir uzantısı olan, Sunucu Arama özelliği, istediğiniz haritada, modda, kahramanda değişiklik yapıp dilediğiniz gibi bir sunucu oluşturmanıza olanak sağlıyor. Örneğin, Pharah’ın füze hızını arttırmak ya da McCree’nin Combat Roll yeteneğinin bekleme süresini kaldırmak mı istiyorsunuz, güç sizin elinizde. Ayarları memnun olduğunuz gibi ayarladıktan sonra oyunu başlatmak için, izinleri ayarlamanız gerekecek. Kurduğunu bu oyuna katılacak insan sayısını arzu ettiğiniz gibi ayarlayabilirsiniz, “Sadece Arkadaşlar” ya da “Sadece Davet Edilenler” gibi seçenekler varken; bu muhteşem şaheserinizin gerçekten test edilmesini istiyorsanız “Halka Açık” olarak da ayarlayabilir, oyununuzu başlatabilirsiniz.

Sunucu Arama özelliği şu an için test aşamasında. Bu da demek oluyor ki PTR boyunca birtakım değişikliklere uğrayacak.

Yeni Mod: Capture the Flag (Bayrağı Ele Geçir)

Capture the Rooster, Overwatch’ın kuşkusuz en çok beğenilen brawl modu oldu. Blizzard bu heyecanın son ermesini istemediği için Capture the Flag düzenini Çin Yılı Etkinliği’nden sonra Arcade menüsüne ekleyecek. Nepal, Lijiang Tower, Ilios, Oasis gibi harita eklemeleriyle bayrağı 12 farklı yerde Özel Oyun Modu üzerinden deneyebileceksiniz.

KAHRAMAN GÜNCELLEMELERİ

Ana

  • Yeni Karakter Menüsü Seçeneği: Nano Boost Hassaslığı
    • Oyuncuların Nano Boost hedef hassaslığını ayarlamasına olanak sağlıyor.

Bastion

  • Configuration: Sentry (Konumlanma:Nöbetçi)
    • Moda geçiş süresi 1.5 saniyeden 1.0 saniyeye düşürüldü
    • Mermi dağılımı yüzde 50 arttırıldı
    • Mermi dağılımı her zaman en yüksek derecede olacak (ateş edilmeye devam ettikçe artmayacak)
    • Şarjör kapasitesi 200’den 300’e çıkarıldı
    • Headshot hasar katsayısı kaldırıldı
    • Bundan böyle kritik hasar vermeyecek
  • Configuration: Recon (Konumlanma:Keşif)
    • Mermi dağılımı yüzde 25 azaltıldı
    • Şarjör kapasitesi 20’den 25’e çıkarıldı
  • Self-Repair (Kendini Onarma)
    • Hareket halindeyken kullanılabilecek
    • İkincil ateş tuşuna bağlandı
    • Hasar alındığında aksaklık yaşanmayacak
    • Yeni bir kaynak metresi eklendi, Self-Repair aktif olduğu süre boyunca boşalacak, kullanılmadığında ise tekrar dolacak (D.Va’nın Defense Matrix yeteneği gibi)
  • Configuration: Tank (Konumlanma:Tank)
    • Artık ekstradan zırh eklemeyecek
  • Bastion’ın Ironclad (Zırhlı Araç) adında yeni bir pasifi var
    • Bastion Sentry ya da Tank modundayken %35 daha az hasar alacak

Geliştirici Yorumluyor: Bu değişikliklerdeki amacımız Bastion’ın Sentry modundaki gücünden birazını Recon moduna aktarmak, ancak bunları yaparken Sentry modunun hala özellikle tanklara ve bariyerlere karşı güçlü bir seçenek olarak kalmasını sağlamak. Genel olarak bakıldığında Bastion artık daha güçlü ve esnek bir hal alıyor.

D.Va

  • Defense Matrix
    • Projectile (Roadhog’un Chain Hook, Tracer’ın Pulse Bomb gibi) kategorisindeki yeteneklerin artık engellenmeden önce çıkış noktasından belli bir uzaklıkta olması gerekmeyecek.

Geliştirici Yorumluyor: Projectile’ın, Defense Matrix tarafından yok edilmeden önce çıkış noktasından ilerlemesi gereken minimum mesafe vardı. Bu durum takım arkadaşınıza çok yakın bir düşman Roadhog’u olduğunda, Defense Matrix’in işe yaramaz olması anlamına geliyordu. Yaptığımız bu değişiklikle, bahsi geçen mesafeyi kaldırdık, böylece bu tarz yetenekler mesafe fark etmeksizin Defense Matrix alanına girdiği anda engellenebilecek.

Mei

  • Cryo-Freeze
    • Cyro-Freeze modundayken artık dost karakterler tarafından hedef alınabilecek.

Mercy

  • Resurrect (Dirilt)
    • Mercy, bu yeteneğini gerçekleştirirken, yeniden doğan takım arkadaşlarıyla beraber hasar almaz durumda olacak
  • Caduceus Staff (Kadim Asa)
    • Zenyatta Transcendence aktifken hedef alınabilir olmayacak, yani iyileştirmeyi Zenyatta üzerinde kullanamayacaksınız
  • Yeni Karakter Menüsü Seçeneği: Guardian Angel Hassasiyeti
    • Oyuncuların Guardian Angel hedef hassasiyetini ayarlamalarına olanak sağlıyor
  • Yeni Karakter Menüsü Seçeneği: Işın Hassasiyeti
    • Oyuncuların Caduceus Staff ışınının hassasiyetini ayarlamasına olanak sağlıyor

Geliştirici Yorumluyor: Mercy’nin Resurrect yeteneği her zaman için çok güçlü bir yetenek ancak bazı durumlarda bu yeteneği kullanması demek kendini feda etmesi anlamına geliyordu. Geçmişte bu alanda ona yardım edeceğini düşündüğümüz yenilikler yapmıştık ancak hiçbiri bu sorunu çözmekte yeterli olamadı. Şimdi yaptığımız değişiklikse, yeteneği kullandıktan sonra takımıyla beraber olabilmesi için ona bir şans tanımış olacak.

Sombra

  • Yeni Karakter Menüsü Seçeneği: Hack Hassasiyeti
    • Oyuncuların Sombra’nın hack yeteneğini kullanırkenki hassasiyeti ayarlamalarına olanak sağlıyor

Torbjörn

  • Rivet Gun (Perçin Silahı)
    • Şarjör doldurma animasyonunda silah artık daha erken doldurulacak

Widowmaker

  • Yeni Karakter Menüsü Seçeneği: Grappling Hook Hassasiyeti
    • Oyuncuların Grappling Hook yeteneğinin hedef hassasiyetini ayarlamalarına olanak sağlayacak.

Zarya

  • Yeni Karakter Menüsü Seçeneği: Projected Barrier Hassasiyeti
    • Oyuncuların Projected Barrier yeteneğinin hedef hassasiyetini ayarlamalarına olanak sağlayacak.

Zenyatta

  • Yeni Karakter Menüsü Seçeneği: Harmony Orb Hassasiyeti
    • Oyuncuların Harmony Orb yeteneğinin hedef hassasiyetini ayarlamalarına olanak sağlayacak.
  • Yeni Karakter Menüsü Seçeneği: Discord Orb Hassasiyeti
    • Oyuncuların Discord Orb yeteneğinin hedef hassasiyetini ayarlamalarına olanak sağlayacak.

HARİTA DENGE DEĞİŞİKLİKLERİ

Eichenwalde

  • İkinci geçit, yük(payload) geçtikten sonra kapanmayacak. Bunun yerine döküntü girişi kısmen bloke edecek.

Geliştirici Yorumluyor: Saldırı takımı kale girişinden geçtiği andan itibaren oyun ağırlıklık şekilde savunma tarafının lehine işliyor. Bu değişiklik saldırı takımına giriş için daha çok şans tanıyacak ve haritadaki dengeyi geliştirecek.

HATA DÜZELTMELERİ

Genel

  • İletişim çemberindeki tuş atamalarının düzgün çalışmasını engelleyen hata giderildi
  • Kontrol Haritasında, atanan tuşların, ilk turdan sonra varsayılan ayarlara dönmesine sebep olan hata giderildi
  • Övgü Kartlarının verildiği oyuncu, oyun bittikten sonra, oyundan çıktığı takdirde, oyun içi istatistikleri tekrar hesaplayıp terk edenin yerine, başka bir oyuncu atanmasına sebep olan hata giderildi
  • Oyun lobisinden çıktıktan sonra bile “deneyim kazanımı” seslerinin çalmaya devam etmesine sebep olan bir hata giderildi
  • Bariyerlere yapılan çevresel hasar , “Bloklanan Hasar” kategorisinde sayılmayacak

Competitive Play (Rekabetçi Oyun)

  • Oyunun ikinci turunda “60 saniye kaldı” ve “30 saniye kaldı” seslerinin çalmasını engelleyen hata giderildi

Kahramanlar

  • Lucio’nun “Uygulanan Sound Barrier” istatistiklerinin doğru hesaplanmasını engelleyen bir hata düzeltildi
  • Reinhardt’ın Wujing kostümünde düşük değerdeyken kalkanda çatlak oluşmasını engelleyen bir hata giderildi
  • Roadhog’un bir hedefi kancasına aldıktan sonra istediği gibi dönmesine sebep olan hata giderildi
  • Sombra’nın Translocator’ının havada asılı kalmasına sebep olan hata giderildi.

Haritalar

  • Torbjörn, Oasis’te merdivenlere taret yerleştirebilecek
  • Lijiang Tower’da Highlight Intro’larının çatının içinden geçmesine sebep olan hata giderildi
Happy, CS:GO Takımı Kurdu

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here