Oyuna Inferno haritasının revize edilmiş halini ekleyen 13 Ekim 2016 güncellemesi yayınlandı.
[HARİTALAR]
– Revize edilmiş de_inferno haritası Rezerve Haritalar grubuna dahil edildi. CS:GO Topluluğuna geri dönüşleri için teşekkür ederiz.
– Daha fazla detay için (İngilizce) http://www.counter-strike.net/inferno/
[OYNANIŞ]
– Havada sürekli basıldığında oluşan görüntüyü azaltmak için eğilme butonuna 0.4 saniyede bir basılabilmesi eklendi.
— Bu değer sv_timebetweenducks komutu ile düzenlenebilir.
– +duck tuşunun oyuncunun mevcut eğilme durumuyla uyumsuz olması sorunu düzeltildi. Bunun en farkedilebilir örneği eğilen bir botun kontrolü alındığında oluşuyordu.
– Eğilmiş durumda bomba kurulduğunda oluşan animasyon düzenlendi.
– Çıkıntı köşesinde patlayan molotof ve yanıcı bombaların ateş oluşturmama hatası giderildi.
– Bazı açılardan bakılırken viewmodel görüntüsünde oluşan dönme efekti düşürüldü.
[Xbox Game DVR]
– Windows 10 kullanıcılarına Game DVR aktifken nasıl kapatılacağını anlatan performans önerisi eklendi.
[ARAYÜZ]
– Keskin nişancı tüfekleri artık mevcut isabet oranını daha belirgin gösterecek, bulanık olan dürbün daha az isabet anlamına geliyor.
— NOT: Oynanış açısından bir değişiklik olmadı, keskin nişancı tüfekleri hala aynı isabet ve zamanlama süresi ile ateş ediyor, sadece görüntüsel olarak oyuncunun isabetsizliğini daha iyi gösteriyorlar.
– Crosshair bulanıklık doğruluğu artırıldı.
– cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy (varsayılan 0) komutu ile isabetsizlik ve bulanıklık görsel değerini ayarlamak mümkün.
[DİĞER]
– Oynanışla ilgili konsol komutları atölye haritaları ve topluluk sunucuları için eklendi.
— weapon_air_spread_scale (varsayılan 1): Havadaki isabet oranını düzenleyen bu komut, daha düşük değer verilerek havadaki isabet oranını artırabilir.
— sv_enablebunnyhopping (varsayılan 0): %110 hıza ulaşılmasını sağlayan Bunny Hop hareketinin açılıp kapanmasını sağlayabilir.
— sv_autobunnyhopping (default 0): +jump tuşuna basılı tutulması Bunny Hop için gereken salisede oyuncunun otomatik tekrar zıplamasını sağlayabilir.
– cl_drawhud_force_radar komutu ile cl_draw_only_deathnotices komutunun beraber render’lanması sağlandı.
– Kapıların açık kapalı olma değeri ağ üzerinden gerçekleştirilerek yüksek Lag oranının kapının arkasındaki oyuncuları belli etmesini sağlayabilmesi engellendi.