Sniper
- Shrapnel gecikme süresi 1.4’ten 1.2’ye düşürüldü.
Sprectre
- Desolate yeteneği artık diğer birimlere de etki edecek. (Eğer yalnızlarsa.)
- Dispersion artık hasarı azaltmadan ve türünü değiştirmeden direk olarak yansıtacak. (Önceden hasar etkisini düşürüp saf hasar veriyordu.)
Spirit Breaker
- Greater Bash şansı değiştirilerek peş peşe denk gelme şansı azaltıldı.
Storm Spirit
- Static Remnant mana gereksinimi 70/80/90/100 yerine 100’e sabitlendi.
- Static Remnant engellenmemiş alan görüşü 800’den 600’e düşürüldü.
- Ball Lightning başlangıç mana gereksinimi %15 + 7 ‘den %30 + 8’e çıkarıldı.
Sven
- Başlangıç Intelligence’ı 2 arttı.
- Great Cleave hasarı %20/35/50/65’ten %30/42/54/66’ya çıkarıldı.
Techies
- Artık mayınlar kırıldığında patlama olmayacak.
- Mayınlar 450 mesafe yakınlıktan Quelling Blade veya Battle Fury ile kırılabilinecek.
- Techies mayınları artık kırıldığında 10 gold verecek.
- Land Mines bekleme süresi ve mana gereksinimi %50 oranında düşürüldü.
- Land Mines sayı sınırlaması kaldırıldı.
- Land Mines ve Statis Traps artık neutral kampları engellemeyecek.
- Land Mines artık üst üste dizilemeyecek. (Çok çok yakın dizilebilirler.)
Terrorblade
- Captain’s Mode’dan geçici olarak kaldırıldı.
- Reflection artık 900 mesafe içindeki tüm düşmanlara etki edecek. (Görünmez veya gölgedeyseniz etki etmeyecek.)
- Reflection atak ve hareket yavaşlatması %60’tan %25’e düşürüldü.
- Reflection bekleme süresi 22/18/14/10 yerine 22/20/18/16 olarak yeniden düzenlendi.
- Conjure Image ilüzyonlarının ilüzyon oldukları belli olacak şekilde düzenlendi. (Dark Seer’in replikaları gibi.)
- Conjure Image kullanım noktası 0.5’ten 0.15’e düşürüldü.
- Metamorphosis artık yakınlardaki ilüzyonları da etkileyerek sürekli gerçek kahramana uyum sağlamalarını sağlayacak.
- Sunder kullanım mesafesi 325’ten 550’ye çıkarıldı.
- Sunder minimum canı %20’den %25’e çıkarıldı.
Tidehunter
- Gush yeteneğinin armor düşürme seviyesi 2/3/4/5’ten 3/4/5/6’ya çıkarıldı.
Timbersaw
- Whirling Death bekleme süresi 8’den 6’ya düşürüldü.
Tinker
- Rearm’ın kullanım süresi 3/2/1’den 3/1.5/0.75’e düşürüldü.
Tiny
- Başlangıç Strength’i 24’ten 26’ya çıkarıldı.
- Başlangıç Intelligence’ı ise 14’ten 17’ye çıkarıldı.
Treant Protector
- Leech Seed mana gereksinimi 140’tan 100/110/120/130’a düşürüldü.
Troll Warlord
Fervor atak hızı saniye başına istifi 16/22/28/34’ten 20/25/30/35’e çıkarıldı.
Tusk
- Ice Shards mana gereksinimi 90’dan 100/105/110/115’e çıkarıldı.
- Snowball hazırlanma süresi 4 saniyeden 3’e düşürüldü.
- Frozen Sigil artık büyü geçirmezliğine işlemiyor.
- Walrus Kick Aghanim’s Scepter ile artık 200 hasar veriyor.
Undying
- Flesh Golem artık Aghanim’s Scepter ile gelişmiyor. (Eskiden hasar ve can yenilemesini geliştiriyordu.)
- Aghanim’s Scepter artık Decay yeteneğinin çaldığı strenght’i 4 yerine 10’a çıkarıyor.
- Tombstone zombilerinin verdiği hasar 41’den 35’e düşürüldü.
- Tombstone artık 3/4/5/7 atak sayısı ile yokedilebilinecek. (6/8/10/14 creep vuruşuyla da yok edilebilir.)
- Soul Rip artık Tombstone’un 1/2/3/4 canını yenileyebilecek.