Overwatch için duyurulan diğer yeniliklerin dışında Blizzard, aynı zamanda Rekabetçi Modun kahraman seçimine sınır geleceğini duyurdu.
Büyük bir çoğunluğunuz önemli haberleri kaçırmış olabilir. Ana’nın yayınlanması ve birkaç kahramana gelecek denge yeniliklerini mesela. Ancak bunların yanında Blizzard, Rekabetçi Mod için kahraman sınırı getirecek. Deneyimsizlikten kaynaklanıyor olacak ki Blizzard aylar boyunca kahraman seçimine sınır koymamakta kararlı davranmışlardı. Ancak Overwatch topluluğundan gelen geri dönüşler, geliştiricilere bu konu hakkında düşünmeleri gerektiğini hissettirmiş olmalı.
Profesyonel oyunlar, kahraman sınırı olmadığında kaynaklanan istiflemeden dolayı çokça izleyici kaybı yaşadı. Ve bazıları da topluluğun ilgi kaybının nedeninin, gerçekten kahraman seçimindeki sınırsızlığın sebep olup olmadığını merak etmeye başladı. Profesyonel oyunlarda yapılan kahraman istifini sadece izlemek zor değildi. Aynı zamanda sıkıcı bulanlar da vardı. Blizzard’ın kendi kurallarına olan sarsılmaz inancı, alışılagelmiş 2-2-2 kompozisyonları( ikişer Tracer, Lucio, Winston) dışında çoğu kişinin hoşuna gitmeyen birçok sorun çıkıyordu. Topluluk 6 kişiden oluşan Torbjörn takımının konsolda yenilmez olduğundan şikayet ediyordu. Ve Tracer’la D.Va’nın Uzatma Süresi’ndeki sevimsiz taktikleri can sıkıyordu. Bu problem de Uzatma Süresi’ne yapılan birkaç değişiklikle çözülmüş oldu. Uzatma Süresi boyunca yeniden canlanma süresi 2 saniye daha uzayacak, ve de 20 saniyelik uzatmadan sonra zaman fitili daha yavaş yanacak. Ek olarak ise Zarya’nın istiflenmede yükselişe geçişini kesmiş olacak.
Geliştiriciler bir önceki düzenleri için duruşları bir yana, bu kez oyuncuların geri dönüşlerini dinledi. Ve oyun için en sevilen değişiklikleri ortaya koydular. Overwatch’ın en temel değerlerinde yaptıkları büyük çaplı değişiklikler sırasında Ana Amari’nin de yayınlanması muhtemelen kahraman seçiminde sınırlamanın ya da yapılan daha büyük değişikliklerin gözden kaçmasına sebep olacak. Ancak Overwatch topluluğu olarak kesinlikle unutmamamız gereken bir şey var. O da Overwatch yapımcılarının yine ve yeniden topluluğuyla etkileşime geçtiği. Overwatch takımı çoğu geliştiricinin yapmadığı şeyi yapıyor: geri dönüşleri dinliyor.