Bir süredir CS:GO’ya gelen en köklü değişiklik kabul edilen 13 Mart 2019’un yama notları sizlerle.

OYNANIŞ

*Kaybedilen ellerdeki para bonuslarını mağlubiyet serilerindeki negatif döngüyü kırmak maksadıyla ayarladık.
-Round kayıp bonusları artık bir takımın kaç el kaybettiğiyle hesaplanıyor. Sayaç her kayıpla bir kez artarken her galibiyetle bir düşüyor (en az sıfır).
-0 kayıp $1400
-1 kayıp $1900
-2 kayıp $2400
-3 kayıp $2900
-4 kayıp $3400
-Daha önce bir galibiyet bu kayıp bonusunu sıfırlıyordu. Artık galibiyetler bu sayıyı sadece bir düşürecek.
-Takımlar yarıya hala sayaçta 1 mağlubiyet ile başlıyorlar.
-Bu otomatik olarak açık gelir ve mp_consecutive_loss_aversion sunucu ayarı ile kontrol edilebilir.
-Takım round kayıp bonusu hala mp_consecutive_loss_max ile limitli olup cash_team_winner_bonus_consecutive_rounds komutuyla katlanabilir.

*Bir rakibi flashbang ile kör eden bir oyuncuya eğer bir takım arkadaşı o rakibi öldürmeyi başarırsa flashbang asisti verilecek. Flashbang atan oyuncular sağ üstteki öldürme bildiriminde görünecek. Ancak bir başka oyuncu 40 hasardan fazla vermişse flashbang atan kişi görünmeyecek.

*AUG
-Artık oyuncular AUG’u sevmek için yeterince fırsat bulduğuna göre silahı eski fiyatı olan $3300’e geri çekiyoruz.

*M4A1-S
-M4A1-S artık şarjörde 25 mermi bulunduracak ve rezervde 75 mermi taşınabilecek.

*Pompalılar
-Pompalı tüfekler için fiyat indirimi: Nova $1050, Sawed-Off $1100, Mag7 $1300 olacak.
-Nova penetrasyon değeri 1’e yükseltildi.
-Sawed-Off menzili 1400’e yükseltildi.
-Tek fişekli pompalılar şarjör doldurma sekansı ortasında bir başka oyuncu onları değiştirip attığı zaman otomatik olarak şarjör doldurmaya devam etmeyecekler.

*C4’ün ve rakiplerin açık kapılardan göründüklerinde radarda görülmelerini engelleyen bir hata giderildi.
*C4 bomba reset tetiklenmesinin bombayı yerde olmayan bir pozisyona taşımasına neden olan nadir bir hata giderildi.

PRISMA KASASI

*Prisma Kasasıyla tanışma vakti, topluluk tarafından tasarlanan 17 adet silah modeli ve Chroma desenli Horizon Bıçakları kapıda!

DİĞER

*Yeni Loadout Karıştırma özelliği envantere eklendi. Dilediğiniz sayıda silah veya müzik kitini karıştırmayı seçebilirsiniz, her haritada rastgele olarak biri seçilmiş olacak.
*”Temiz İsimler” iletişim ayarı için birkaç hata giderildi.
*Atölyedeki tezgah ayarını “Yan Görünüş” olarak yeniden adlandırdık.
*Birkaç görseldeki görsel yapaylıkları ortadan kaldırdık.

HARİTALAR

*Canals
-B sahası etrafındaki yol sayısı azaltıldı.
-B noktası sarayın içine taşındı.
-Merkez merdivenlerden avlu platformuna bir kapı eklendi.
-B köprüsüne iskeleden atlamak artık mümkün.
-Yeni radar harita stili

*Vertigo
-B noktasını test eden çalışkan oyunculara çok teşekkürler!
-T başlangıç noktasından B’ye giden runboost engellendi (B saha konfigürasyonunda hala mümkün)
-A’nın arkasında ışığın üzerinden yapılan boost engellendi
-A’nın arka tarafındaki düzen değişti, sahaya giriş normal bir kapı ile sağlandı, iskelenin önüne yarım duvar kondu.
-Orta alanda B’ye doğru kullanılabilen bir kapı eklendi.
-Destek krikosunun çarpışma modeli sadeleştirildi.
-A rampadaki iskele üzerinde yanlışlıkla ortaya çıkarılan boost düzeltildi.
-A site bitişiğindeki zıplanabilir beton kalıp biraz daha büyütüldü.
-Asansör boşluğu içerisindeki fizik modellemeleri geliştirildi.

*Topluluk haritaları
-Abbey ve Biome için radar güncellendi.

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here