16 Haziran akşamı Los Angeles’da düzenlenen PC Gaming Show etkinliğinde Dustin Browder ve Chris Sigaty Blizzard’ın yükselişte olan Moba’sı Heroes of the Storm’un yeni eklenti paketi “The Eternal Conflict” hakkında bir çok detayı katılımcılar ile paylaştı. Bu detayların arasında en çok merak edilen ve dikkat çekeni ise, tamamen Diablo konseptine sahip olan yeni haritaydı. Şimdiye kadar oyuna eklenen haritalara göre daha farklı bir mekanik ile çalışacak haritanın yanı sıra yine Diablo severleri heyecanlandıracak iki yeni hero’nun, bu eklenti paketi ile oyuna dahil edileceği kesinlik kazandı. “King Leoric” ve oyundaki ilk Support Diablo herosu “Monk”. Yeni heroların ve haritanın detayları ise şöyle;
23 Haziran’da testlerine başlanacak ve sorunsuz geçmesi halinde 30 Haziran’da yayınlanması düşünülen ek pakette karşımıza çıkacak yeni haritanın ismi konusunda herhangi bir bilgi olmasa da Monk ve Özellikle King Leoric’in oyuna getireceği yeni mekanikler ilgi çekici. Monk oyundaki ilk Diablo temalı support herosu olma özelliğini taşımasının yanı sıra, diğer herolardan farklı olarak birinci seviyede seçeceği trait ile belirleyeceği ve support ya da ofansif olarak yönlendirebileceği iki talent ağacına sahip olabilecek ilk Heroes of the Storm herosu olacak.
King Leoric ise ÖLMÜYOR sevgili okuyucular. Uther ve Tyrael’de bulunan mekaniklere benzer fakat çok daha güçlü bir ölüm sonrası mekaniğine sahip olan hero, öldürüldüğünde Wraith Form adı verilen bir şekle bürünüyor ve bu formdayken rakibin saldırı ve hareket hızını düşürebilme özelliği kazanıyor. Ayrıca bu formdayken rakibe verdiği her hasar Wraith Form’da kaldığı süreyi azaltıyor ve sayaç sıfırlandığında, bulunduğu yerde tekrar eski formuna dönüyor. Basitçe, ölüm süresinin çok az olduğu, oyunun erken seviyelerinde King Leoric tam anlamı ile öldüğü anda yeniden doğuyor.
Bu heyecan verici yeniliklerin yanı sıra eklenti paketiyle beraber oyuna dahil olacak bir başka ilgi çekici detay ise Diablo severlerin neredeyse hepsinin büyük sempati duyduğu Treasure Goblin. Maçlar başlamadan önceki 30 saniyede aktif olacak bu yeni mekanikte, oyuncular 30 saniye içerisinde Treasure Goblin’i öldürmeye çalışacak ve eğer başarırlarsa oyunun sonunda ekstra altın kazanacaklar.
Bahsedilen bu radikal değişikler oyun dengesini ne kadar bozacak, kaç adet nerf ve buff gelecek bilinmez ama bence inanılmaz eğlenceli olacak gibi duruyor.