Pharah
Roketler sınıf tabanlı savaş oyunlarının önemli bir parçası. Alan kontrolü sağlarlar, duran hedefleri darmadağın ederler, ve bir oyuncuya farklı alanları tutarken mobil kalma olanağı verirler. Pharah iki işi çok iyi yapıyor ve görünen o ki bunlar rekabet tabanında çok önemli: Kanatlardan sarma ve seri şekilde yüksek zemin avantajı kurma.
Bu iki kabiliyetle, Pharah yıldız bir oyuncunun oyun taşımak için seçeceği en belirgin kahraman oluyor. Pharah, pozisyondan düşen rakip destek oyuncularını çabucak indirebilirken bütün bir rakip ittirmesini kanatlardan doğru şekilde bastırdığında bozabiliyor. Tüm bunların ötesinde, ultisi diğer geniş alan ultileriyle çok iyi çalışıyor ve rakip takımı haritadan silebilen “wombo-combo”lar yaratabiliyor.
A_Seagull’ın Blizzard geliştiricilerine karşı ve kendi rekabetçi Overwatch grubunda oynadığı insanüstü oyunları bir izleyin. Aksiyon 7 saat 54 dakika civarında ortaya çıkıyor ve devam ediyor. Hiçbir kahraman böyle kabiliyetli bir oyuncunun elindeyken Pharah’nın yapabileceklerini yapamaz.
Reinhardt
Reinhardt birçok harika şeye sahip. Bir payload itilirken rakip ateşi altında bile durdurulamayan bir ilerleme sağlıyor. Kalkanı devrede olduğu sürece, birkaç saniyelik engellenemeyen bir payload ilerlemesi bekleyebilirsiniz. Destek ve defans kahramanlarıyla birlikte çok iyi çalışıyor, ve yakın mesafe savaşlarında tam anlamıyla bir canavar.
Yeteneklerinin en kuvvetlisi ise ultisindeki alan etkili sersemletme. Bu, net şekilde kaçınılması mümkün olmayan bir olay ve eğer Reinhardt 2-3 kahramana birden vurursa (ki zor değil), anında o çatışmayı takımına kazandırabiliyor ve görevi tamamlıyor ya da payload’u gerekli noktaya itiyor.
Overwatch görev merkezli olduğu sürece, Reinhardt burada olacak.
D.Va
BlizzCon’dan sonra oyuna gelen 3 yeni kahramandan D.Va rekabet tabanlı oyunlar için en parlak gelecek vaat eden isim. Rakip ateş gücünü tamamıyla sıfırlaması (buna çoğu ulti de dahil) takım arkadaşlarını korumada ve rakip kombinasyonları karşılamada fazlasıyla etkili, ama onu asıl güçlü yapan şey hareketliliği.
D.Va’nın roket uçuşu inanılmaz düşük bir bekleme süresine sahip, ve ona tahmin edilmesi çok zor hareket seçenekleri sunuyor. Bu da D.Va’ya rakip hatlarını kırıp geçerek zayıf keskin nişancıları avlama veya takımdan ayrı kalan destek oyuncularını düşürme şansı veriyor. Aynı takımdaki iki D.Va eğer birlikte sabit bir engelleme mantığıyla oynarsa gerçekten karşı takım için büyük bir eziyet olabilirler, özellikle de yanlarında Zenyatta’nın Harmony Orb’ları (armoni küreleri) varsa.
D.Va korkusuzca oynayabilir ve bir sürü hasara dayanabilir zira iki farklı sağlık barı mevcut. Biri pilotuna, biri de araca ait. Pilot formunda D.Va kırılgan olmakla birlikte tabancasıyla birim zamanda inanılmaz bir hasar çıkarabiliyor. Onu iki kez öldürmek zorunda olmak rakip için çok sinir bozucu, özellikle de pilot D.Va yeterince uzun süre hayatta kalarak hala düşman hatlarının arkasında tam HP’li bir araç çağırabiliyorsa.
Ultisi kolay kaçılabilen türden, ama asıl gücü alan kontrolünde ortaya çıkıyor. Rakibi kaçmaya zorluyor ve takımına başarılı bir pozisyon alma imkanı veriyor, bu sayede takım görevi kazanabiliyor veya payload’u ittirebiliyor.