577 Milyon Dolar’lık Bütçe, Sadece Reklam Gelirleri İçin Tüketildi
2015 yılında, eSpor izleyici sayısının 188 milyon arttığını raporun başında bahsetmiştik. Hem reklam gelirlerinin harcandığı alanlar hem de endüstrinin tamamı aşağıda 2015 yılı için sıralandı:
Yayıncılar
PC ve Konsol: League of Legends, SMITE, Call of Duty, Dota 2
Mobil: Hearthstone, VainGlory, World of Tanks Blitz
Takımlar
Oyuncular: Dyrus(LoL), NaDeShOT(CoD), Dendi(Dota2)
Profesyonel Takımlar: Cloud9, Evil Geniuses, Team Secret, FNATIC
Ligler
Organizasyonlar: Electronic Sports League, Major League Gaming
Platformlar
Kanallar: Twitch, YouTube Gaming, TBS, ESPN2
Amatör ve Mini-cup Turnuvalar: Xfire, Battlefy, Faceit, Skillz
eSpor Organizasyon Alanları: Gfinity Arena(Londra), eSports Arena(California), MLG.tv – Columbus Arena(Ohio)
Eşyalar Arasında ya da Gerçek Parayla Bahis: AphaDraft, FanDuel, Unikrn, Draftkings
İstatistik Veriler Üzerine Siteler: GosuGamers, eSportspeida, theScore, eSports Earnings, Optic Stats,
Markalar: Coca-Cola, Redbull, Soylent / Nissan, Volkswagen / Razer, Intel, NVIDIA / Logitech, Samsung, HTC / Draftkings, AlphaDraft