Yeni ve Tamamen Farklı Talent Seçenekleri
Artık Nova eskisi kadar iyi hasar veremeyecek. Peki hasar bu kadar düşürüldüyse, karşılığında ne teklif ediliyor? Neyse ki yeni seçenekler ile birlikte yeni bir Nova oynanışı bize sunulmakta. Yeni talentlar ile birlikte, kahramanlara tek atmaya yoğunlaşmış bir Nova yerine, güvenli mesafeden hasar verecek ve rakibin işini bitirecek bir kahramana sahip oluyoruz.
Nova’nın talent ağacına eklenen yenilikler arasında en önemli olanlar şöyle:
- Advanced Cloaking (1. Seviye Talent)
Nova’nın görünmez halde iken hareket hızına %30 artış
Ambush Snipe yerine iş yapabilecek bir talent. Nova’nın güvenli bir oyun çıkarmasını sağlayacaktır. Gathering Power talentı silinmeseydi çok daha güzel olabilirdi, fakat şu hali de kötü durmuyor.
- Longshot (1. Seviye Talent)
Pinning Shot menzilinde %30 artış
Advanced Cloaking yerine tercih edilebilecek diğer 1. seviye talent bu olabilir. Pinning Shot zaten kullanışlı bir yetenek iken, Crippling Shot ve Double Tap gibi talentları da göz önünde bulundurursak, menzil artışı oldukça etkili olacaktır.
Ne yazık ki 1. seviye talent seçenekleri arasında hasarı arttıran bir seçenek yok.
- Holo Stability (4. Seviye Talent)
Holo Decoy yeteneğinin süresini 5 saniyeden 12 saniyeye çıkartıyor
Nova’nın hasar vermeyen yeteneği üzerine bir talent ağacı hazırlanmış durumda ve aralarından en etkili olanı Holo Stability olacak gibi gözüküyor. Daha uzun süre haritayı keşif imkanı ve rakiplerinizin dikkatini dağıtma şansınız olacak. Ayrıca 16. seviyede Lethal Decoy talentını alırsanız, 7 saniye daha hasar verebilen bir holograma sahip oluyorsunuz.
- Snipe Master (7. Seviye Talent)
Rakip kahramanı Snipe ile vurmak, yeteneğin hasarını %5 arttırıyor. Bu özellik 10 kez üst üste şarj olabilir. Eğer Snipe yeteneği rakip kahramanı ıskalarsa bütün şarjlar kaybolacaktır.
Aslında iyi gözüken bir talent, fakat ters etki yapma ihtimali var. Öncelikle hiç güvenilir değil. Attığınız Snipe ile vurma garantiniz yok ve ıskaladığınız anda talent işe yaramaz hale geliyor. İkinci sorun ise, yeteneği haritadaki herhangi bir Boss, Immortal, binalar veya kahraman olmayan hedeflere atarak bütün şarjları kaybedebilirsiniz.
Bunların yanı sıra, Snipe Master’ı bu seviyenin diğer seçenekleri olan One in the Chamber ve Anti-Armor Shells dururken, herhangi bir oyuncunun tercih edeceğini düşünmüyoruz.